جراد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ که طراح اصلی خیانت قرن است، در جلسه شورای امنیت، با استفاده از نقشه‌هایی تلاش کرد از این طرح ضد فلسطینی دفاع کند.

جراد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جراد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ در جلسه شورای امنیت با استفاده از نقشه‌هایی تلاش کرد از طرح ضد فلسطینی موسوم به صلح خاورمیانه دفاع کند و از این شورا خواست عادات قدیمی را تغییر داده و دشوارترین مشکل در دنیا را حل کند.

کوشنر که طراح اصلی خیانت قرن است، مدعی شد: «مردم می‌خواهند تفکرات و پیشرفت‌های جدیدی را شاهد باشند. کاری که ما در تلاش برای انجام آن هستیم تلاش برای مبارزه علیه عادت‌ها است. عده‌ای مدت‌های مدید گرفتار عادات بوده‌اند و حرف‌های یکسانی را بر سر زبان آورده‌اند.»


بیشتر بخوانید: داماد ترامپ فلسطینیان را احمق خواند!

کوشنر: محمود عباس مسئول خشونت‌های اخیر است


کوشنر با اشاره به موضع‌گیری کشور‌های عربی در قبال این طرح ننگین بدون اینکه محکومیت‌های جهانی درباره این طرح را یادآور شود، گفت: «آن‌ها یا در قبال معامله قرن موضع خنثی گرفته اند و یا از آن حمایت کرده‌اند. بیانیه‌های انتقادی بسیار کمی مطرح شده‌اند.»

جراد کوشنر بدون در نظر گرفتن تظاهرات مردم جهان به ویژه فلسطینیان در محکومیت این طرح ننگین، مدعی شد: «ما قادر خواهیم شد آدم‌های بیشتر و بیشتری را متقاعد کنیم که مسیر رو به جلو همین است. مردم از این مسئله خسته شده‌اند و می‌دانند که دیدن یک راه حل در راستای منافع ملی آن‌ها است.»

نماینده‌های چندین کشور از جمله بریتانیا و بلژیک گفتند که این نشست بسیار جالب بوده. یک دیپلمات گفت طرح آمریکا در قالب کتابی بزرگ که به امضای کوشنر رسیده تحویل نماینده‌های چند کشور شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
با تفرقه اندازی اهدافشان را پیش می برند و ملتهای آزاده نبایستی فریب آنها را بخورند
آخرین اخبار