رسیدگی استاندار ایلام به ۱۶۰ درخواست مردمی

امروز ۱۸ بهمن ماه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به دستور استاندار ایلام هفتمین میز خدمت استان در شهر ایلام و دیگر مراکز شهرستان‌ها برگزار شد.

رسیدگی استاندار ایلام به ۱۶۰ درخواست مردمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پایان میز خدمت در مصلی شهر ایلام گفت: امروز در جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر و بزرگداشت مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی خدمتگزاری و خدمت رسانی میز خدمت در سراسر استان برگزار شد.

او در ارتباط با میز خدمت مصلی شهر ایلام افزود: امروز تا پیش از برگزاری نماز جمعه به بیش از ۱۶۰ درخواست مردمی رسیدگی شد و مابقی نامه‌ها هم متقاضیان با مراجعه به استانداری پیگیر درخواست خود می‌شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه اظهار داشت: در میز خدمت امروز عمده درخواست مردم مربوط به کمک و مساعدت‌های مالی، اشتغال، هزینه درمانی و فقدان منزل مسکونی بود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: متقاضیان اشتغال امروز به دو گروه تقسیم شدند که یک عده خواهان کار در دوایر دولتی بودند که این موضوع پروسه‌های قانونی خود توسط سازمان استخدامی را دارد و برخی افراد هم که متقاضی اشتغال در بخش خصوصی و کارگاهی هستند به واحد‌های تولیدی و صنعتی ارجاع داده می‌شوند.

گفتنی است که امروز همزمان با ایلام هفتمین میز خدمت فصلی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام در سایر شهرستان‌ها با نیز حضور فرمانداران و دیگر مسوولان شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.