استاندار ایلام گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۷۰ میلیارد تومان طرح در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

۳۷۰ میلیارد تومان طرح در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر سه شنبه به اتفاق  حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع باشکوه مردم هلیلان حضور یافت و در جشن انقلاب این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از استقبال و مهمانوازی مردم این دیار قدردانی کرد و گفت: از اینکه امروز می‌بی نم که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم هلیلان برآورده شده است، بسیار خوشحال هستم.

او ادامه داد: امروز روز بسیار خوبی برای من است، به یاد دارم کمتر از یک سال پیش به اتفاق همه مدیران به خدمت مردم هلیلان رسیدیم که خواسته اصلی این مردمان بزرگ ارتقاء بخش به شهرستان بود و امروز به لطف خدا و تلاش مسئولان این مهم تحقق یافته است.

سلیمانی دشتکی افزود: در این زمینه تلاش زیادی به صورت مستمر انجام شد و با همدلی همه نمایندگان، بزرگان، مدیران و فرزندان استان، طرح در وزارت کشور با نظر موافق به دولت اعلام شد و در نهایت در دولت نیز به تصویب رسید.

استاندار ایلام تعیین فرماندار هلیلان را به بعد از انتخابات موکول کرد و یادآور شد: ما منتظر چارت سازمانی هستیم، ولی مردم خیالشان راحت باشد تا آن موقع سرپرست معرفی خواهیم کرد.

او در ادامه با اشاره به این مهم که کار‌های خوبی در استان انجام شد است، اضافه کرد: این در حالی است که به خاطر ۸ سال جنگ تحمیلی عملاً فرصتی برای کار و ایجاد زیرساخت در استان وجود نداشت.

استاندار ایلام عنوان کرد: با توجه به تجربیاتی که در طول دولت‌های گذشته داشته‌ام دولت تدبیر و امید کار‌های بسیار بزرگی در استان صورت داده است بطوریکه امسال بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه از کشور سرمایه گذاری انجام شده است.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.