رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: تلاش ماموران راهداری برای بازگشایی مسیر روستای «ساروانه» این شهرستان و نجات جان مادر باردار این روستا همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم‌اکنون نیرو‌های راهداری همراه با ماشین‌آلاتی، چون گردیدر، لودر و برف‌پاش در مسیر این روستا که در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد در تلاش هستند تا با بازگشایی این مسیر جان مادر بارداری که چند روز دیگر موقع زایمان وی است را نجات دهند.

او ادامه داد: ارتفاعات برف در این مسیر به علت کولاک برف در هفته گذشته به بیش از ۱.۵ متر رسیده، اما با وجود تلاش نیرو‌های راهداری در چند روز گذشته هنوز این مسیر بازگشایی نشده است.

خادمی ابراز امیدواری کرد که این مسیر امروز به طور کامل بازگشایی و مادر باردار از این روستا به مرکز شهر انتقال پیدا کند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اظهار داشت: به جز مسیر روستای «ساروانه»، تردد در بقیه محور‌های این شهرستان هم‌اکنون با ترافیک روان جریان دارد و عبور و مرور در مسیر‌های روستایی خاکی نیز تنها با استفاده از زنجیر چرغ امکان‌پذیر است.

«خادمی» ادامه داد: بارش برف که از اوایل هفته جاری در این شهرستان شروع شده بود، باعث ایجاد اختلال در تردد خودرو‌ها در محور‌های کوهستانی و گردنه‌های این شهرستان شده و راه دسترسی به ۳۵ روستای این شهرستان را مسدود کرده بود که با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری راه آن‌ها بازگشایی شد.

او افزود: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستا‌های «کیتکه» (گردنه جواله‌ره‌شان)، «کله‌گاوی» (گردنه زمزیران) و «آفان» در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه «قره‌بلاغ» (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است.

خادمی از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.