بازیکن ایرانی تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک روسیه گفت: حضور ۵ لژیونر ایران در تورنمنت موندیالیتو اتفاق بسیار خوبی است.

محمد احمدزاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک مسکو در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور تیمش تورنومنت موندیالیتوی روسیه بیان کرد: این مسابقه هر ساله در روسیه با شرکت برترین تیم های فوتبال ساحلی جهان برگزار می شود و من هم در این جام با اسپارتاک شرکت می‌کنم. در این تورنمنت هشت تیم قدرتمند حضور دارند و امیدواریم تیم اسپارتاک در این جام به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

احمدزاده در مورد احتمال تقابل با لژیونرهای فوتبال ساحلی ایران در این تورنومنت مانند پیمان حسینی، محمد مرادی، امیرحسین اکبری و حمید بهزادپور  بیان کرد: گروه بندی تیم من فعلاً با تیم های لژیونر های ایرانی متفاوت است. در مرحله گروهی اسپارتاک با تیم‌های براگای پرتغال، فلامینگوی برزیل و یک نماینده سوئیسی است اما لژیونر های دیگر یعنی پیمان حسینی و محمد مرادی از آلانیای ترکیه با لوکوموتیو روسیه که بهزادپور و اکبری را در اختیار دارد دیدار می‌کنند.

وی افزود: با این حال گروه تیم من سخت‌تر از گروه دوم است. اما تقابل با لژیونرهای ایرانی چندان مهم نیست چون همین که فوتبال ساحلی ایران ۵ نماینده در بزرگترین تورنمنت فوتبال ساحلی جهان دارد اتفاق بسیار بزرگی است چون همه بازیکنان یک فوتبال ساحلی دنیا در این تورنمنت حضور دارند. به امید خدا همه لژیونرهای ایرانی در این مسابقات سربلند بیرون بیایند.

بازیکن ایرانی تیم اسپارتاک در مورد غیبت نماینده فوتبال ساحلی ایران در این تورنمنت بیان کرد به این دلیل که نمایندگان این رقابت‌ها باید یک تیم فوتبال روی چمن هم داشته باشند و نماینده ایرانی پارس‌جنوبی‌جم بود که به دلیل مشکلاتی نتوانست در تورنمنت موندیالیتو متاسفانه حضور پیدا کند.


بیشتر بخوانید: تقابل لژیونر‌های فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت موندیالیتوی روسیه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار