مهدی جمال گفت: میزان اقامت گردشگران و مسافران در استان سمنان بیش از ۳۸ درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در مراسم اختتامیه رالی بزرگ گردشگری خانوادگی جام فجر از تهران تا سمنان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: تلاش‌های گسترده‌ای برای تبدیل کردن استان سمنان از معبر به مقصدی برای گردشگری در حال انجام است.

او با بیان اینکه در حال حاضر میزان اقامت گردشگران و مسافران در استان بیش از ۳۸ درصد افزایش‌یافته است افزود: جذب سرمایه‌گذاران در حوزه تقویت گردشگری استان سمنان را یکی از راهکار‌های توسعه صنعت گردشگری و توریسم این استان عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بی‌شماری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و به‌ویژه گردشگری دارد که ناشناخته باقی‌مانده و می‌بایست در معرفی این ظرفیت‌ها بیش از گذشته تلاش شود و چه بسا اقدامات و تدابیر ویژه‌ای در این زمینه در دست اقدام و اجرا است.

جمال عنوان کرد: آنچه در حوزه گردشگری بسیار حائز اهمیت است؛ انجام اقداماتی اثرگذار برای ماندگاری مسافران و گردشگران در استان سمنان است.

او بیان کرد: استان سمنان در توسعه گردشگری، اقامت و برگزاری جشنواره‌ها به‌عنوان استان برتر در کشور شناخته‌شده است و در تلاش برای تداوم این رویه هستیم.

جمال گفت: باید شعار «سمنان میراث ماندگار در ذهن‌ها» ماندگار شود و قطعاً تحقق و عملیاتی شدن این شعار مستلزم تلاش و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.