بعد از ظهر روز جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز جمعه روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور و وزش باد شدید در سواحل خزر، اردبیل و برخی نقاط شمال غرب و غرب پیش‌بینی می‌شود.

از بعد‌ازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوا در ۱۷ بهمن / افزایش ۴ تا ۷ درجه دما از عصر امروز


شنبه با گسترش و تقویت سامانه بارشی، این شرایط در مناطق شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل غربی خزر ادامه خواهد داشت.

در روز یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در روز قبل، در سواحل مرکزی و شرقی خزر نیز بارش رخ خواهد داد.

دوشنبه در بخش‌هایی از شمال‌غرب، غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی، شمال‌شرق و  شرق بارش برف و باران و وزش باد شدید و در جنوب شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه نیز در سواحل خزر، شمال شرق، شرق و نواحی مرکزی کشور بارش برف و در جنوب شرق رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

از روز یکشنبه تا سه‌شنبه در غالب مناطق کشور کاهش دمای ۸ تا ۱۵ درجه‌ پیش‌بینی می‌شود. همچنین در اواخر وقت روز شنبه تا روز دوشنبه دریای خزر به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی است و به دلیل کاهش شدید دما، بارش برف در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

گفتنی است، از روز شنبه تا سه‌شنبه وزش باد شدید در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا در ۱۸ بهمن/

وضعیت آب و هوا در ۱۸ بهمن/

وضعیت آب و هوا در ۱۸ بهمن/

وضعیت آب و هوا در ۱۸ بهمن/

وضعیت آب و هوا در ۱۸ بهمن/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار