گودرزی گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور شاهد افزایش نسبی دما هستیم، اظهار کرد: طی امروز و فردا وزش باد در نیمه شمالی کشور قابل ملاحظه است و در برخی ساعات  وزش باد برای استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا روز جمعه وزش باد شدید در گیلان و اردبیل تداوم دارد، افزود: بعدازظهر جمعه با عبور موج ضعیف از روی مناطق غرب و شمال غرب کشور در برخی نقاط واقع در استان‌های شمال غرب و اواخر وقت در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پراکنده داریم.

گودرزی از استمرار بارش پراکنده در کشور خبر داد و گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوا در ۱۵ بهمن / آسمان غرب کشور بارانی می‌شود


این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از اواخر پنج شنبه سامانه بارشی از سمت مرز‌های غربی وارد کشور می‌شود، بیان کرد: با ورود سامانه بارشی روز جمعه برای استان‌های شمال غرب، غرب و زاگرس مرکزی بارش باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در مناطق سردسیر بارش به شکل برف خواهد بود.

آسمان پایتخت نیمه ابری است/خبری از بارش باران در تهران نیست

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امشب آسمان تهران نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد شدید است.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به اینکه تا روز جمعه خبری از بارش باران در تهران‌ نیست، تصریح کرد: بنابر نقشه های هواشناسی تا پایان هفته پدیده غالب مناطق کشور وزش باد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار