فرماندار بندر ماهشهر از شناسایی ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان شناسایی شد که ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز پیش از آغاز سفر‌های نوروزی ضروری است.

او بیان داشت: ۱۲ نقطه حادثه خیز در ماهشهر و ۸نقطه در بندرامام خمینی (ره) شناسایی شدند که قبل از سال نو این نقاط با نصب سرعتکاه، علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین کنترل سرعت ساماندهی می‌شوند.

بیرانوند افزود: اصلاح جاده‌های پرخطر و پرحادثه اهمیت خاصی دارد که باید با همت دستگاه‌های اجرایی نسبت به برطرف کردن نقاط حادثه‌خیر اقدام شود.

فرماندار بندرماهشهر از پلیس‌راه و راهداری خواست با توجه به افزایش تصادفات و سوانح رانندگی در جاده‌های این شهرستان ایمن سازی نقاط حادثه خیز را در اولویت قرار دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر تنها اقدام برای این نقاط حادثه خیز آشکار سازی آن‌ها برای رانندگان و نصب علایم و تابلو‌های هشدار دهنده می‌باشد ضمن اینکه با تامین اعتبار مورد نیاز، مشکل نقاط حادثه خیز رفع خواهد شد.

او  گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های این شهرستان است، اما مردم نیز باید بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اتوبان بندر امام خمینی (ره) به بندر ماهشهر از جاده‌های مهم ترانزیتی در استان خوزستان به شمار می‌رود که آبستن حوادث متعدد رانندگی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.