سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هدف ما این بود بازی را کنترل کنیم و از هافبک‌های رونده بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار داشت: درباره گل دوم پرسپولیس باید کارشناسان داوری نظر دهند.  

مجیدی درباره تعویض مهدی قائدی گفت: درباره تعویض مهدی قائدی باید بگویم او خسته شده بود و باید یک هافبک به ترکیب تیم اضافه می‌کردیم. در یک صحنه اگر اسماعیلی به موقع پاس داده بود، رضاوند با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شده بود.


بیشتر بخوانید: منصوریان: بازیکنان استقلال عملکرد خوبی داشتند/ شاگردان مجیدی می‌توانستند این بازی را ببرند


سرمربی استقلال در ادامه عنوان کرد: هدفمان این بود بازی را کنترل کنیم و از هافبک‌های رونده بهره ببریم، زیرا پس از نتیجه ۲ بر یک خط دفاعی حریف جلو آمده بود و می‌خواستیم از این موقعیت استفاده کنیم.  

او در خصوص تصمیمش برای بازی دادن به بازیکن جوانی مانند زکریا مرادی گفت: تمام بازیکنان حال حاضر استقلال، بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. سال گذشته ۱۰-۱۵ بازیکن را از دست دادیم. چند وینگر داریم، اما به ۲ پلی میکر نیازمندیم. دست مربی روی نیمکت بسته است. مرادی در این چند هفته خوب تمرین کرده بود، اما متاسفانه گل خوردیم و تصمیم گرفتیم در آن شرایط او را به بازی نفرستیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار