سرمربی سابق استقلال گفت: بازیکنان استقلال می‌توانستند این بازی را ببرند و به جای ارائه بازی زیبا، باید نتیجه را حفظ می‌کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان پیشکسوت استقلال پس از تساوی این تیم برابر پرسپولیس گفت: دربی خوبی را شاهد بودیم. به هر حال از دقیقه ۸۵ تا ۹۰ دست سرمربی بسته است و بازیکنان باید تلاش کنند. استقلال شیک فوتبال بازی کرد و باید دقایق آخر را کنترل می‌کرد. بازیکنان استقلال در دقایق پایانی باید از زیبایی بازی تیمشان کم می‌کردند و بیشتر به فکر حفظ نتیجه می‌بودند.

منصوریان در ادامه گفت: بازیکنان باید طرح و برنامه سرمربی را بدانند تا در دقایق پایانی بازی نتیجه را حفظ کنند. استقلال می‌توانست خیلی راحت پرسپولیس را کنترل کند و بازی را با پیروزی تمام کند. استقلالی ها باید بازی را زشت می کردند و از زیبایی فوتبالشان کم می کردند تا گل نمی خوردند.


بیشتر بخوانید: عذرخواهی علیپور از هواداران استقلال


سرمربی سابق استقلال با تمجید از عملکرد بازیکنان استقلال در این بازی گفت:  بازیکنان استقلال خیلی خوب بازی کردند و هر بار از پرسپولیس جلو می‌افتادند. به اعتقاد من نباید در دقایق پایانی ضربه آخر را به پرسپولیس می‌دادیم. پرسپولیس درها را به روی خود بسته می‌دید، اما از یک ضربه به گل رسید. بازیکنی مانند قائدی برای گلزنی در این بازی به فضای بیشتری نیاز داشت.  

او همچنین با تمجید از عملکرد مدافع جوان استقلال در این دیدار گفت: طاهرخانی بازیکن جوان خوبی است و باشگاه باید قرارداد او را تمدید کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار