سونی استودیوی منچستر خود را تعطیل کرد

شرکت سونی استودیوی شهر منچستر خود را که مشغول ساختن یک بازی واقعیت مجازی بود، تعطیل کرد.

سونی استودیوی منچستر خود را تعطیل کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در میان خبر‌های منتشر شده درباره بسته شدن استودیو‌های بازی سازی مستقر در انگلستان طی سال‌های گذشته، سونی اعلام کرده است که این شرکت در حال تعطیل کردن یک استودیوی بازی سازی در شهر منچستر انگلستان است. بر اساس گزارش GamesIndustry، شرکت سونی اعلام کرده است تعطیل کردن این استودیو بخشی از تلاش‌های شرکت برای بهبود بخشیدن به بهره‌وری و اثربخشی عملیاتی شرکت سونی بود. این استودیو که با نام North West شناخته می‌شد، قرار بود برای PlayStation VR بازی توسعه دهد.


بیشتر بخوانید: سونی یک قدم دیگر به معرفی کنسول PS5 نزدیک شد


ظاهرا، استودیوی North West قبل از تعطیل شدن، در حال کار روی یک عنوان معرفی نشده برای PSVR بود. البته پیش از این، شرکت سونی استودیو‌های بازی سازی خود در انگلستان را در چند سال گذشته تعطیل کرده است که از جمله این استودیو‌ها می‌توان Evolution Studios و Guerrilla Cambridge را نام برد که هر دو استودیو برای سونی بازی‌های خوبی را تولید کرده است. سونی همچنان در کشور انگلستان، استودیو‌های Media Molecule و London Studio را دارد. شرکت Media Molecule قرار است هفته آینده بازی Dreams را منتشر کند.

در خبر‌های دیگر مربوط به پلی‌استین دیده می‌شود که سونی به تازگی وبسایت رسمی مخصوص پلی‌استیشن ۵ را راه‌اندازی کرده است. در این وبسایت اشاره شده است که نسل بعدی کنسول خانگی بازی‌های رایانه‌ای شرکت سونی هنوز برای رونمایی آماده نشده است، اما از علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای دعوت کرده است که برای اخبار مربوط به کنسول نسل بعد پلی‌استیشن درباره تاریخ رونمایی و عرضه آن در بازار، قیمت و دیگر اخبار مربوط به آن در این وبسایت ثبت نام کنند. شایعه شده است که سران شرکت سونی یک جلسه برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در این ماه برگزار خواهند کرد. در خبر‌های پیش از این هم تأیید شده است که PS5 در فصل تعطیلات رونمایی خواهد شد، اما تاریخ دقیقی از آن مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار