آذرخش زاگرس شیراز امیدوار به کسب امتیاز، راهی ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم آذرخش زاگرس شیراز ساعت یازده روز جمعه هجدهم بهمن میهمان همیاری ارومیه است.

نماینده فارس که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و در نیم فصل دوم موفق به کسب پیروزی نشده، امیدوار است مقابل میزبانش همیاری ارومیه ضمن ارائه یک بازی مناسب، دست پر بازگردد.

شقایق نوری زاده بازیکن تیم آذرخش زاگرس شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم ما این هفته تمرینات یک جلسه‌ای داشت و صبح امروز پنج شنبه به سمت ارومیه حرکت کرد و بهاطر مسیر طولانی تا ارومیه طولانی، امیدوارم خستگی مشکلی برای تیم در بازی فردا ایجاد نکند.

او اضافه کرد: ما با تیم همیاری ارومیه یک امتیاز اختلاف داریم و هر تیمی که این بازی رو ببه نفع خود تمام کند جایگاه نهم جدول رده بندی را از آن خودش می‌کند، بهمین جهت خیلی بازی حساسی برای هر دوتیم هست، چون ارومیه برای حفظ جایگاه و ما برای یک پله صعود به زمین وارد زمین می‌شویم و ۳ امتیاز این بازی به شدت برای تیم‌های آذرخش زاگرس شیراز و همیاری ارومیه حیاتی هست.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم‌های همیاری ارومیه و آذرخش زاگرس شیراز با ۱۰ و ۹ امتیاز در مکان‌های نهم و دهم قرار دارند.

تیم آذرخش زاگرس شیراز در هفته پانزدهم با دوگل مغلوب ذوب آهن اصفهان شد و همیاری ارومیه هم با همچنین نتیجه مقابل هیات فوتبال البرز شکست خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.