مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان از یک انبار در شهرستان قزوین هزار و ۹۵۶ عدد انواع نوشیدنی، هزار و ۲۰۶ عدد انواع لوازم بهداشتی، ۸ هزارو ۷۹۰ عدد آدامس و هزار و ۱۰۰ عدد فندک خارجی و ۹۲۰ عدد باطری قلمی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مرادی ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در عوارضی قزوین –زنجان حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران حین بازرسی از این اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از ساک همراه او ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:در این پرونده یک نفر دستگیر شد.

واژگونی خودروی ۲۰۶ یک کشته ویک مجروح برجای گذاشت

سرهنگ رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی استان گفت: در مسیر تاکستان به قزوین سه راهی کارخانه بسته بندی بر اثر واژگونی خودروی ۲۰۶، راننده آن به علت شدت صدمات وارد شده جان باخت وسرنشین خودرو هم مصدوم شد.

او علت این حادثه را بی توجهی به جلو اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار