مدیرعامل مرکز شتاب دهنده پیشگامان یزد گفت: رویداد استارتاپ دموی زندگی و کسب و کار هوشمند با هدف مواجهه و مذاکره مستقیم صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه گذاران در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد کاظم کشور شاهی، مدیرعامل مرکز شتاب دهنده پیشگامان یزد با اشاره به برگزاری استارت آپ دموی زندگی و کسب و کار هوشمند، گفت: برگزاری این استارتاپ، فرصتی مناسب برای رشد کسب و کار‌های نوین است.

اوافزود: با توجه به پایان سومین چرخه شتابدهی شتاب دهنده پیشگامان، استارتاپ‌های موفق این مرکز و چندین استارتاپ موفق ملی دیگر، آمادۀ جذب سرمایه و ورود به مرحلۀ تجاری سازی ایده‌های خود هستند، لذا در قالب رویدادی با عنوان استارتاپ دمو با هدف تلاش برای جذب سرمایه، به معرفی کسب و کار خود به سرمایه گذاران خواهند پرداخت.

او هدف اصلی این رویداد را مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه گذاران دانست و بیان کرد: سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و سپس با برگزاری جلسات خصوصی و بررسی مواردی از جمله میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد.

کشورشاهی افزود: حضور در چنین مجموعه‌هایی تمرین و آموزش فرهنگ کار و خرد جمعی برای جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی است.

محور‌های این استارتاپ دمو شامل کسب و کار هوشمند، زندگی و رفتار هوشمند، آموزش و ارتباطات هوشمند، بازی سازی هوشمند، سلامت هوشمند، حمل و نقل هوشمند و سایر زمینه‌های هوشمند سازی زندگی و کسب و کار است.

گروه تعاونی پیشگامان با در نظر گرفتن پتانسیل‌های موجود در استان یزد از نظر فضای کسب و کار و نیروی جوان تحصیل کرده، مستعد، با انگیزه و آشنا به مفاهیم کسب و کار‌های نوپا اقدام به راه اندازی اولین و تنها شرکت دانش بنیان شتاب دهنده در این استان نموده و در این راه سعی دارد به جذب سرمایه استارتاپ‌ها و رونق این فضا از کسب و کار نوپا و صاحبان ایده ارزش آفرین کمک کند.

خروجی این شتابدهنده تاکنون بیش از ۲۰ تیم ایده موفق بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.