سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتراز حضور بیش از ۳۴۲ پژوهشگر و شرکت‌کننده کشوری درششمین کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه جنوب غرب کشور به میزبانی این دانشکده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حضور بیش از ۳۰۰ پژوهشگر در کنگره دانشجویی منطقه جنوب غرب کشور مجتبی کلانتر سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر  با بیان اینکه ششمین کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه جنوب غرب کشور به میزبانی این دانشکده و با حضور ۳۴۲ پژوهشگر و شرکت‌کننده کشوری آغاز شد گفت: ۵۷۷ مقاله در محور‌های سالمندان، اخلاق در پژوهش، پرستاری و مامایی، علوم اعصاب و روان، علوم بهداشتی و تغذیه، سم‌شناسی و داروشناسی، ژنتیک و سلول‌های بنیادی، بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و رادیولوژی در پزشکی بررسی می‌شود.

او افزود: محور این کنگره آلودگی‌های زیست محیطی» و «بیماری‌های تنفسی» است و طی ۲  روز اجرای این کنگره ۴۴ مقاله به صورت «سخنرانی» و ۲۲۰ مقاله به صورت «پوستر» ارائه می‌شود.

کلانتر بیان داشت: پس از بررسی آثار، نفرات برتر در زمینه‌های مختلف معرفی خواهند شد و دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تمامی ظرفیت‌های خود برای میزبانی از شرکت‌کنندگان و برگزاری شایسته این کنگره بهره برده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این رویداد مهم پژوهشی بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای اعتلای حوزه «تحقیقات و پژوهش دانشجویی» برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.