مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: بسترسازی محورمیانی چهارباغ در حال انجام است و تا نوروز کاشت گل، درخت و درختچه در این محور انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فروغ مرتضایی‌نژاد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: بسترسازی محورمیانی چهارباغ در حال انجام است و تا نوروز کاشت گل، درخت و درختچه در این محور انجام می‌شود.

فروغ مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه در آستانه نوروز جداره اتوبان‌های هفت منطقه شهرداری شامل مناطق یک، دو، چهار، پنج، هشت، ۱۴، ۱۳ گلفوژ انجام می‌شود افزود: داخل گلفوژ جداره اتوبان‌ها درختچه‌های بالارونده زینتی همچون رونده مروارید، پیچ اناری استفاده می‌شود.

او با اشاره به نصب المان‌های نوروزی در تمام مناطق ۱۵ گانه شهر گفت: در هر کدام از مناطق ۱۵ گانه شهر یک خیابان برای اجرای طرح پیرایش شهری انتخاب شده که علاوه بر مباحث سیما و منظر، گُل‌کاری و درخت‌کاری نیز به صورت ویژه انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هرس درختان شهر بر اساس گونه‌های گیاهی مختلف تا ۱۵اسفند به پایان می‌رسد گفت: از مجموع دو هزار و ۴۰۰ کارگر فضای سبز حدود ۳۸۰ کارگر به صورت تخصصی برای هرس درختان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.