نوراله اسعدی از اجرای تمهیدات ویژه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در پایانه بین‌المللی مسافری دریایی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نوراله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر شامگاه گذشته گفت:بر اساس دستورالعمل های ابلاغی IMO  در خصوص جلوگیری از ورود کرونا ویروس از مبادی ورودی کشور به منظور عدم انتقال موارد مشکوک به کرونا ویروس ،حضور پزشک در مواقع اضطراری و شروع درمان در پایانه مسافربری بندر خرمشهر در دستور کار است.

او به اختصاص فضایی در پایانه مسافری برای قرنطینه موقت موارد مشکوک به کرونا ویروس اشاره کرد افزود:در صورت مشاهده موارد مشکوک مراقبت های بالینی در بندر انجام و از ورود افراد آلوده به بیمارستانهای سطح خرمشهر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ماسک مناسب، دستکش و اسپری ضدعفونی در اختیار گروه پاس شناورهای بندر خرمشهر قرار داده شده و همچنین پک حفاظتی برای پرسنل تیم قرنطینه با تعداد نفرات بیشتر در زمان ورود کشتی مسافری در محل پایانه مسافربری خلیج فارس اختصاص یافته است.

اسعدی  در خصوص کشتی چینی حامل تجهیزات فاز۲ پالایشگاه آبادان افزود:این کشتی پس از  اجبار برای قرنطینه در دهانه خلیج فارس و تایید کتبی از سوی قرنطینه بندر خرمشهر اجازه ورود به آبراه اروند دریافت و پهلودهی کشتی توسط راهنمایان بندر خرمشهر انجام شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.