رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیمارستان طالقانی آبادان تجهیز شده و جهت آمادگی احتمالی برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

ویروس کرونا آبادان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان درباره ویروس کرونا گفت: بیمارستان طالقانی آبادان جهت آمادگی احتمالی برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

سلمان اضافه کرد: در حال حاضر نیز بخش ایزوله بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان برای موارد احتمالی تجهیز شده تا در صورت نیاز دسترسی سریع به تجهیزات مربوطه وجود داشته باشد.

او ادامه داد: در منطقه متخصصان خوبی در زمینه عفونی مشغول فعالیت اند ضمن آنکه در بحث پیشگیری و درمان نیز آمادگی کامل وجود دارد و بیماری کرونا ویروس چندان خطرناک نیست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر اینکه در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی اطلاعات نادرستی به مردم داده می‌شود، افزود: به طور حتم این امر سبب تشویش اذهان می‌شود به همین دلیل از مردم می‌خواهیم تا اطلاعات مربوطه را از منابع موثق و رسمی دریافت کنند.

سلمان زاده  توضیح داد: کرونا ویروس بیماری جدیدی نیست و پیش تر هم بوده و هر بار شکلی جدید، خاص و جهش یافته پیدا می‌کند؛ به طور مثال در سال ۲۰۰۲ نوعی از آن به نام سارس شیوع پیدا کرد و تلفات زیادی بر جای گذاشت و امسال نیز این ویروس به شکل کرونا بروز کرده است.

او ابراز امیدواری کرد: باید به مردم این اطمینان را بدهیم که حوزه سلامت با همراهی فرمانداران، در این خصوص تلاش می‌کنند به صورت سالانه این مراقبت ها انجام می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.