نماهنگ آخرین یادداشت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد.

انتشار نماهنگ آخرین یادداشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نماهنگ آخرین یادداشت به کارگردانی سیدحسام حسینی و با حضور سیدمحمد رئیس‌زاده، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شده است.

اوبا اشاره به انتشار این نماهنگ ،  افزود: نماهنگ آخرین یادداشت به کارگردانی سید حسام حسینی به همراه پنج نماهنگ دیگر با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی ساخته فیلمسازان جوان گیلانی به سفارش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تهیه و تولید شده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به حضور  هنرمندان  در این نماهنگ ،گفت: سید محمد رئیس زاده، مصطفی مصیب زاده و آرزو فلاح ازجمله  هنرمندانی هستند که در نماهنگ آخرین یادداشت نقش آفرینی کرده اند.

قاسم مصفا در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای تماشای این نماهنگ می‌توانند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و یا صفحه اختصاصی این اداره در سرویس اشتراک ویدئوی آپارات به آدرس https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام / ق 

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.