برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با محوریت ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در افکار عمومی و افزایش اعتماد عمومی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،   سرهنگ حسین حسن‌پور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان در دومین جلسه عمومی هفته ناجا که با حضور معاونان، رؤسای پلیس‌های تخصصی و رابطان این هفته در سالن جلسات کوثر برگزار شد ضمن تشریح اهداف برگزاری برنامه‌ها و مراسم هفته نیروی انتظامی، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای افزایش اعتماد عمومی و تقویت جایگاه و منزلت پلیس در افکار عمومی تاکید کرد.

این مقام انتظامی نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌ها و مراسم هفته ناجا را یکی از راه‌های اثر بخش و مفید قلمداد کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فراگیر و پر مخاطب برای انتقال مفاهیم و آموزش‌های همگانی، بهترین روش در جهت آگاهی بخشی و کاهش آسیب‌پذیری شهروندان است.

وی ضمن تاکید بر مسؤول‌سازی رده‌های پلیس و افزایش سطح کیفی خدمات انتظامی به شهروندان افزود: رفتار کارکنان انتظامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و نتیجه این رفتار باید افزایش احساس امنیت بین شهروندان و ایجاد نا‌امنی روانی در بین مخلان نظم و امنیت را به همراه داشته باشد.

سرهنگ حسن‌پور تجلیل از کارکنان پرتلاش و موفق یگان‌های انتظامی در طول هفته ناجا را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: باید از فرصت هفته نیروی انتظامی برای تکریم کارکنان و خانواده‌های موفق در زمینه‌های شغلی، فرهنگی، ورزشی و هنری استفاده کرد و آن‌ها به عنوان یک الگوی موفق به جامعه معرفی شوند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد  گزارشی از اقدامات و برنامه‌های سایر رده‌های انتظامی ارائه کرد و آخرین تدابیر و سیاست‌های ابلاغی ناجا برای حضار قرائت شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و دبیر مراسم هفته نیروی انتظامی در گیلان ضمن اعلام آمادگی برای تهیه محصولات رسانه‌ای برای پخش از صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی، از تولید نماهنگ ویژه هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: تا به حال ۸۳ برنامه پیشنهادی با ۳ رویکرد کم هزینه بودن، پر مخاطب بودن و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه توسط معاونت‌ها و پلیس‎های تخصصی به دبیرخانه هفته ناجا واصل گردیده که این برنامه‎ها در جلسات اختصاصی با رده‌ها، بررسی، تامین اعتبار و به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام/آ

برگزاری برنامه‌های هفته ناجا با محوریت ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس

برچسب ها: هفته ناحا ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.