مدیرعامل باشگاه سپاهان از منتفی شدن میزبانی این تیم اصفهانی از حریف عربستانی خود در تاشکند خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود باشگاه سپاهان، ورزشگاه بنیاد کار ازبکستان در شهر تاشکند را به عنوان میزبان بازی برابر تیم النصر عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند، اما میزبانی تاشکند منتفی شد و به احتمال زیاد زردپوشان اصفهانی در قطر به مصاف حریف عربستانی خود می‌روند.  

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما قصد داشتیم که در ورزشگاه بنیاد کار ازبکستان پذیرای تیم النصر عربستان باشیم، اما مسئولان ازبکستان گفتند که زمین این ورزشگاه در حال کشت است و به همین علت نمی‌توانید در این ورزشگاه به مصاف تیم النصر عربستان بروید.  

او بیان کرد: به هر حال ما بعد از منتفی شدن میزبانی در تاشکند تصمیم گرفتیم که ورزشگاه السد قطر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم.  

تیم فوتبال النصر عربستان، یکی از ورزشگاه‌های بحرین را به عنوان میزبان بازی برابر تیم سپاهان معرفی کرده است، اما هنوز باشگاه سپاهان نتوانسته ورزشگاهی را برای میزبانی دور برگشت با حریف عربستانی خود انتخاب کند.  

طبق برنامه تیم فوتبال سپاهان  در روز‌های ۲۲ و ۲۹ بهمن ماه به ترتیب به دیدار تیم‌های فوتبال العین و السد قطر می‌رود و  بعد از آن بازی رفت زردپوشان اصفهانی  برابر تیم النصر عربستان در  روز ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:  سپاهان در تاشکند میزبان تیم فوتبال عربستانی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار