مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان گفت: تقویت محافل، مجالس و مسابقات قرآنی نیازمند تلاش مضاعف است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با حضور در جمع شرکت کنندگان قرآنی نوجوان در شهرستان ویس، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از برگزار کنندگان محافل و مسابقات قرآنی گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شاهد بروز و ظهور چنین جلساتی هستیم و خرسندی ما از این جهت بوده که سطح مسابقات در رده سنی نوجوانان و نونهالان است.

او با اشاره به اینکه اعضاء کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همیشه خود را پیرو قرآن و معصومین می‌دانند افزود: در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نقش نوجوانان و جوانان انقلابی بسیار پر رنگ بوده و سعی و تلاش ستاد کانون‌های مساجد کشور تقویت محافل، مجالس و مسابقات قرآنی بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام همت پور بیان داشت: بحمدلله مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور در آذر ماه امسال در شهر منتظران دزفول با حضور شخصیت‌های قرآنی، مسئولان استان و سخنان ارزشمند حجت الاسلام قرائتی از سوی ستاد مساجد و اداره کل ارشاد برگزار گردید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه قرآن و عترت همیشه در کنار هم بوده و از یکدیگر جدانشدنی هستند اظهار کرد: تنها راه نجات بشر تمسک به کلام الله و اهل البیت علیهم السلام است.

او ادامه داد: با الگو قرار دادن حدیث ثقلین است که می‌توانیم با اخلاق دینی یک جوان انقلابی متعهد و متخصص را عهده دار مسئولیت‌های بزرگ در جامعه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی همت پور تقارن اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را نوید حضور حداکثری مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور دانست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.