مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان ساخته شده است.

احداث هزار و۹۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ۴۰درصد هزینه سبد اقتصادی خانوار مربوط به مسکن است  و بر این اساس ، هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان ساخته شده است .

او در مراسم افتتاح یک باب مسکن مددجویی به نمایندگی از واحد‌های دیگر قابل بهره برداری در استان به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: مسکن از اهمیت بالایی برای اقتصاد خانواده‌ها برخوردار است و امیدواریم این تعداد واحد مسکونی تا پایان امسال به دو هزار واحد برسد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری به مشهد گفت: در این سفر تعهد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در استان داده شد که چهار هزار واحد آن مربوط به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ساکن در روستا‌های استان و حاشیه شهر مشهد می‌شود که با این اقدام باری از دوش مددجویان مستاجر برداشته خواهد شد.

آسوده با اشاره به اینکه برای کمک به خرید مسکن مددجویان اصل بر سنددار بودن خانه است افزود: هم اکنون در مشهد مقدس بیش از ۱۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد مستاجر هستند که باید با کمک خیران و نیکوکاران، سازمان‌های دولتی و خصوصی به خانه‌دار شدن آن‌ها کمک کرد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.