فرماندار سرخس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، تعداد ۶۱ پروژه با اعتبار ۲۱۴ میلیارد و ۹۲۹ میلیون تومان در این شهرستان مرزی به بهره برداری خواهد رسید.

۶۱ پروژه با اعتبار بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان در سرخس افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا رجبی مقدم فرماندار سرخس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۶۱ پروژه با اعتبار ۲۱۴ میلیارد و ۹۲۹ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها تصریح کرد: از اعتبار ۲۱۴ میلیارد تومانی در بخش‌های شهری و روستایی، مبلغ ۱۷۹ میلیارد و ۹۲۹ میلیون تومان پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه بهره برداری چاه نفت و گاز، مسکن روستایی و ۳۵ میلیارد تومان پروژه‌های کلنگ زنی است.

رجبی مقدم افزود: در بخش عمرانی ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان در حوزه آب، مخابرات، راه سازی، بنیاد مسکن، برق، بهره برداری نفت و گاز، شهرداری، کمیته امداد و بهزیستی و پنج پروژه در بخش حمل و نقل، تعاون و مسکن روستایی با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار سرخس گفت: در بخش کشاورزی و منابع طبیعی تعداد هفت پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۸ میلیون تومان، در بخش ورزش و جوانان پنج پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان و آموزش و پرورش با سه پروژه و اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های دهه فجر سرخس است.

برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل نمایشگاه کتاب، جشنواره فیلم عمار، جشن ستارگان، نشست صالحین و برگزاری میز خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.