مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۱۶۳ شرکت حمل و نقل متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون جریمه نقدی شدند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«فریبرز کرمی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه تخلفات مربوط به شرکت‌های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت : ۷۴ جلسه این کمیسیون تشکیل و پرونده ۲۸۴ شرکت و مؤسسه حمل و نقل بررسی و اتخاذ تصمیم شده است.

او گفت : از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۱۶۳ شرکت جریمه نقدی شدند و به ۴۹ شرکت نیز تذکر کتبی داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین برای ۵۹ شرکت رأی برائت صادر و پروانه فعالیت ۱۳ شرکت لغو شد.

کرمی با اشاره به اینکه تخلفات رانندگان نیز در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۷ جلسه این کمیسیون تشکیل و پرونده ۵۹۸ راننده مورد بررسی قرار گرفت و در رابطه با آن‌ها اتخاذ تصمیم شده است.

او افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۳۵۷ راننده تذکر کتبی گرفتند، تعداد ۱۸۹ راننده لغو برگ فعالیت (کارت هوشمند) شدند و برای ۵۲ راننده برگ برائت صادر شده است. ​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری استان داشت و افزود: ۶۵ شرکت و موسسه فعال در زمینه مسافربری و ۲۰ پایانه مسافری عمومی و خصوصی در سطح استان اکنون فعال است.

کرمی از فعالیت حدود سه هزار و ۲۰۰ راننده در حوزه حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه هم خبر داد و افزود: حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۸۵۱ دستگاه مینی‌بوس و ۸۱۸ دستگاه خودرو سواری کرایه، جابجایی مسافران را در استان بر عهده دارند.

او گفت: هم اکنون میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان هشت سال، ناوگان مینی‌بوس ۲۸.۵ سال و ناوگان سواری کرایه ۱۰.۵ سال است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.