مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از مجموع پرونده‌های تخلفات تشکیل شده ۳۵۷ راننده تذکر کتبی گرفتند، تعداد ۱۸۹ راننده لغو برگ فعالیت (کارت هوشمند) شدند و برای ۵۲ راننده برگ برائت صادر شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فریبرز کرمی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تخلفات مربوط به شرکت‌های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ۷۴ جلسه این کمیسیون تشکیل و پرونده ۲۸۴ شرکت و مؤسسه حمل و نقل بررسی و اتخاذ تصمیم شده است.

او افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۱۶۳ شرکت جریمه نقدی شدند و به ۴۹ شرکت تذکر کتبی داده شد همچنین برای ۵۹ شرکت رأی برائت صادر و پروانه فعالیت ۱۳ شرکت لغو شد.

کرمی همچنین با اشاره به اینکه تخلفات رانندگان نیز در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: از ابتدای سال تعداد ۳۷ جلسه این کمیسیون تشکیل و پرونده ۵۹۸ راننده مورد بررسی قرار گرفت و در رابطه با آنها اتخاذ تصمیم شده است.

او  بیان داشت: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۳۵۷ راننده تذکر کتبی گرفتند، تعداد ۱۸۹ راننده لغو برگ فعالیت (کارت هوشمند) شدند و برای ۵۲ راننده برگ برائت صادر شده است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.