پایداری هوا در روزهای پایانی هفته در استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: با توجه بر پایدار بودن هوا در روزهای پایانی هفته در استان اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه جوی پایدار در روز‌های پایانی هفته بر استان حاکم است، اظهار کرد: افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان در این مدت پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه وضعیت جوی سایر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود، افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بین یک تا سه درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد‌ترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

بنابر اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روز شنبه تا پایان روز یکشنبه وزش باد و توفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک پدیده غالب مناطق مستعد و بادخیز به ویژه نیمه شرقی، شمالی و جنوبی استان خواهد بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.