رییس ستاد دهه فجر ایلام گفت: راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن علاوه بر اینکه در تمام نقاط شهری و روستایی در ۲۵ نقطه مهم و پرتراکم استان انجام می‌گیرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۲۵ نقطه پرجمعیت ایلام برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور رییس ستاد دهه فجر ایلام گفت: تهمیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در نقاط مختلف استان اندیشیده شده است و سخنران ویژه این روز نیز حاجی رضایی وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

او اظهار کرد: بصیرت افزایی و روشنگری نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیان خدمات و دستاورد‌های نظام با هدف امیدآفرینی، تقویت روحیه مقاومت و استکبارستیزی توام با حفظ اتحاد و انسجام ملی از محور‌های اصلی سخنرانان و محتوای راهپیمایی امسال است.

چراغی پور یادآور شد: باتوجه به شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز از ترور ناجوانمردنه ایشان به دست آمریکای پلید، در راهپیمایی امسال علاوه بر تهیه و توزیع اقلام مرسوم ویژه انتخابات از تصاویر و تمثال شهید سلیمانی به عنوان نماد راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ استفاده می‌شود.

او اضافه کرد: در دهه چهل و یکم از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه هزار و ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف ورزشی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، ... با شعار محوری انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت در حال اجراست.

چراغی پور تاکید کرد: در روز ۲۲ بهمن نیز ویژه برنامه‌ها با توجه به تقارنی که با چهلمین روز از شهادت سردار سلیمانی دارد، محور برنامه‌های این روز متناسب با شهادت این سردار بزرگ و با مشارکت و حضور حداکثری مردم استان ایلام برگزار خواهد شد.

استقرار ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و هنری در طول مسیر راهپیمایی، مسابقه عکس حماسه حضور و ثبت تصاویری ناب از حضور مردم از جمله برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان است که چراغی‌پور به آن‌ها اشاره کرد.

او عنوان کرد: ۲۰ بهمن ماه مراسم سنتی چمر ویژه شهادت شهید سلیمانی توسط مردم و مسوولان شهرستان ملکشاهی و همچنین به مناسبت سالروز عملیات کانی سخت یک یادواره توسط ایل قجر در منطقه عملیاتی کولگ مهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.