رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: معادل ۳۶.۵ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت و حدود ۵۷ درصد نامزد‌ها رد صلاحیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: تا به امروز ۱۹۴ نفر معادل ۳۶.۵ درصد نامزد‌ها تایید صلاحیت و ۳۰۲ نفر حدود ۵۷ درصد نامزد‌ها رد صلاحیت شده‌اند.

مصطفوی افزود: در استان آذربایجان‌غربی اقدامات و آمادگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: دو هزار و ۱۱۷ شعبه اخذ رای برای استان پیش‌بینی شده که ۷ شعبه، ویژه پیروان اقلیت‌های دینی در ارومیه و سلماس است که از این تعداد ۶ صندوق برای آشوریان و یک صندوق نیز برای ارامنه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۲۵۲ صندوق ثابت و ۷۶۵ صندوق سیار شامل یک هزار و شش صندوق شهری و یک هزار و ۱۱۱ صندوق روستایی برای جمع‌آوری آراء دایر می‌شود.

مصطفوی گفت: از دو میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر واجد شرایط رای دادن در استان که ۷۱ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود، ۱۳۵ هزار و ۲۶ نفر رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه  داد: در ارومیه ۶۸ نفر برای تصاحب سه کرسی مجلس یازدهم با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر در استان واجد شرایط برای رای دادن هستند افزود:از این تعداد ۱۳۵ هزار و ۲۶ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.