رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: استان آماده برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در جلسه ستاد انتخابات استان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه‌های انتخابیه استان، گفت: در این دوره از انتخابات حدودا ۱۶ نفر برای به دست آوردن یک کرسی نمایندگی مجلس در استان به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو ۲۱۱۷ شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اولویت اول استان در حال حاضر انتخابات است و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه در استان در نظر گرفته شده است و امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را بیش از گذشته مایوس کنند.

او همچنین از نامزد‌های انتخابات نیز خواست تا در برنامه‌های تبلیغاتی و سخنرانی‌های خود، اخلال مدار بوده و اخلاق و قوانین انتخابات را رعایت کرده و بدور از تخریب و دامن زدن به مسائل قومیتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای مردم تشریح کنند.
 
مصطفوی همچنین از فرمانداران استان نیز خواست تا همچون سال‌های گذشته برای جلوگیری از آلودگی بصری شهرها، مکان‌ها و فضای ویژه‌ای را برای نصب پلاکارد‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات در نظر بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.