معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسالامی غیر قابل انکار بوده و امروز هم معلمان نقش مهمی در ارتقا جایگاه هر کشور می‌توانند ایفا کنند.

به گزارش خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه سیستم آموزشی کشور با هدف ارتقا روز افزون تعلیم و تربیت در مدارس کشور و جایگاه معلم نیازمند بازنگری است گفت: نیاز است آموزش و پرورش در استان هم بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

او افزود: نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسالامی غیر قابل انکار بوده و امروز هم معلمان نقش مهمی در ارتقا جایگاه هر کشور می‌توانند ایفا کنند.

خجسته پور با بیان اینکه در یک سال گذشته آموزش و پرورش استان سمنان خوش درخشیده است بیان کرد: نیاز است از مقام معلمان و کارد آموز شو پرورش استان در طول سال بیش از پیش تقدیر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه سیستم آموزشی در کشور نیازمند بازنگری است و و باید رویه‌ها در این بخش اصلاح شود تصریح کرد: معلمان باید علاوه بر رویکرد‌های درسی تغییر و تحول مثبتی در روحیه دانش اموزان نیز ایجاد کنند.

او ابراز داشت: مقام معلان برجسته بوده و نباید در طول سال نیز تجلیل از آن‌ها فراموش شود و در این بین باید از بازنشستگان نیز بیش از پیش تقدیر شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار