حجت الاسلام عربی گفت: ۷۸ نفر از کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تایید صلاحیت و ۵۳ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

حجت الاسلام عربی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: در شهرستان گرمسار ۲۱ نفر برای انتخابات  مجلس ثبت نام کردند که ۱۰ نفر تایید صلاحیت و ۸ نفر رد صلاحیت و ۱ نفر انصراف و ۲ نفر نیز هنوز اعلام نشده است.

او افزود: در شهرستان سمنان نیز ۵۴ نفر ثبت نام کردند که ۲۹ نفر تایید صلاحیت و ۱۵ نفر رد صلاحیت و ۷ نفر انصراف و ۲ نفر نیز هنوز اعلام نشده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان تصریح کرد: در شهرستان دامغان ۳۲ نفر ثبت نام کردند که ۲۰ نفر تایید و ۹ نفر رد و ۱ نفر انصراف و ۲ نفر نیز هنوز اعلام نشده است.

حجت الاسم عربی افزود: در شهرستان شاهرود ۵۱ نفر ثبت نام کردند که ۱۹ نفر تایید و ۲۱ نفر رد و ۱۱ نفر انصراف داده اند.

او تصریح کرد: در مجموع در کل استان سمنان ۷۸ نفر تایید صلاحیت و ۵۳ نفر رد صلاحیت و ۲۰ نفر انصراف و نتایج ۶ نفر هنوز اعلام نشده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان اظهار داشت: فقط افرادی که در بررسی صلاحیت توسط هیئت مرکزی تایید شدند و در بررسی شورای نگهبان رد شدند حق شکایت و اعتراض دارند و می‌توانند در مدت سه روز از ۱۲ الی ۱۴ بهمن ماه شکایات خود را به دفتر نظارت بر انتخابات استان واقع در سمنان، خیابان معلم، روبه روی صداوسیما، خیابان بعثت، دفتر نظارت و بررسی انتخابات استان و یا به تهران، ورزشگاه تختی مراجعه کنند و نتایج نهایی در روز ۲۲ بهمن ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.