ماموران اداره عمليات پليس آگاهي استان اصفهان در بازرسي از دو انبار لوازم بهداشتي بيش از 25 هزار قلم لوازم آرايشي قاچاق را كشف و ضبط كردند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ حسين حسين زاده رييس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع گسترده لوازم آرايشي در سطح استان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس قرار گرفت.

وي افزود : پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي مقام قضايي ماموران به محل هاي مورد نظر اعزام شدند .

اين مقام مسئول تصريح كرد : ماموران در بازرسي از انبارهاي مذكور 25 هزار و 500 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق كه فاقد برچسب هاي وزارت بهداشت بود را كشف و ضبط كردند.

رييس پليس آگاهي استان با بيان اينكه طبق ارزيابي صورت گرفته ارزش ريالي كالاهاي كشف شده بالغ بر 80ميليون ريال برآورد شده است گفت : بنا بر گزارش كارشناسان معاونت غذا و داروي استان كليه اين اجناس از نمونه هاي تقلبي و داراي تاريخ مصرف منقضي و از نظر بهداشتي براي مصرف كنندگان خطرناك و مضر بودند.

اين مقام انتظامي افزود : در اين رابطه متصدي اين دو انبار به نام "مهرداد – ر" در عملياتي ويژه دستگير و انبارهاي ياد شده نيز پلمپ شدند .

وي ادامه داد: نكته جالب توجه در اين عمليات شرايط بد و غير بهداشتي نگهداري اين محصولات بود كه نشان از توجه سوداگران به منافع خود و بي اهميتي به سلامت مصرف كنندگان داشت .

سرهنگ حسين زاده در پايان با بيان اينكه متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد بارديگر به شهروندان هشدار داد:استفاده از لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق و فاقد تاييد وزارت بهداشت علاوه بر وارد كردن ضربه به اقتصاد كشور و كارو توليد ،آثار و تبعات بعضاً جبران ناپذيري براي آنان بدنبال خواهد داشت./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.