رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت:کارگاه آموزشی خانواده و زندگی سالم با هدف مشارکت بانوان در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در روستای کوشک بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد رضا فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر بافق از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و زندگی سالم از سوی کانون روستایی هلال احمر کوشک خبر داد و گفت: در این کارگاه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه و راز‌های شاد زیستن از سوی یکی از مشاوران بافقی تبیین شد.

او هدف از برگزاری این کارگاه را مشارکت بانوان در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و گفت:تشریح فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی که سبب پویایی و تحرک موثر بانوان می‌شود از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

فتاحی به تشریح فعالیت کانون روستایی کوشک پرداخت و تصریح کرد:کانون‌های روستایی همانند کانون‌های جوانان، طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و غنچه‌های هلال زیرمجموعه جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق و به طرح‌ها و برنامه‌های امدادی و بشردوستانه در روستا میپردازد.

به همت دبیر کانون روستایی کوشک، نخستین جلسه از سلسله جلسات آموزشی در خصوص مباحث خانوداه و زندگی سالم با همکاری موسسه مهر ورزان نیک اندیش در محل سالن اجتماعات هلال احمر بافق برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.