مدیر پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از تخریب ۸۰ بنای مسکونی وتجاری غیرمجاز در سنندج تخریب شد.

تخریب ۸۰ بنای مسکونی وتجاری غیرمجاز در سنندجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله صالحی مدیر پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای جلوگیری از احداث بنا‌های غیرمجاز و همچنین اجرای احکام کمیسیون ماده صد در سالجاری ۸۰ بنای غیرمجاز مسکونی وتجاری تخریب شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز یکی از معضلات اصلی در سطح شهر است.

اوبیان کرد: از تخلفات رایج در ساخت و ساز غیرمجاز تخطی از قوانین و ضوابط شهرسازی و اصول فنی و عدم استحکام بنا است.
صالحی اظهار داشت: از مهم‌ترین مشکلاتی که ساخت و ساز غیرمجاز ایجاد می‌کند آشفتگی سیمای شهری و بروز خطرات جانی و مالی برای مالکان و خریداران است.

او گفت: در همین راستاازابتدای امسال ۸۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج به منظور جلوگیری از ساخت بنا‌های غیرمجاز، کنترل و نظارت بر ساخت و ساز‌ها و رعایت اصول و قوانین شهرسازیصادر واجرا شد.

صالحی خاطرنشان کرد: ۸۴۸ مورد تعطیلی کار‌های مجوزدار دارای تخلف، ۶۶۱ مورد تعطیلی کار‌های غیرمجاز فاقد مجوز ساختمانی، ۲۰۸ مورد نظارت بر مجوز تخریب و خاکبرداری و ۹۷ مورد برداشت مصالح از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از ابتدای امسال بوده است.

مدیر پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری سنندجدر پایان از مراجع قضایی، نیروی انتظامی و همچنین اعضای کمیسیون‌های ماده صد که در برخورد با ساخت وساز این شهرداری را یاری می‌کنند، تقدیر وتشکر نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.