نایب رییس هیئت مدیره وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: این انتخابات برای اولین بار به صورت تمام الکترونیک و با حضور هیات نظارت استانی و حفاظت اطلاعات قوه قضاییه برگزار گردید.

سعید جمالیان نایب رییس هیئت مدیره وکلای قوه قضاییه استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: امروز چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرسین وکلای قوه قضاییه استان اصفهان در مرکز شماره ۲ کانون وکلا برگزار شد.

او ادامه داد: این انتخابات برای اولین بار به صورت تمام الکترونیک و با حضور هیات نظارت استانی و حفاظت اطلاعات قوه قضاییه برگزار گردید.

نایب رییس هیئت مدیره وکلای قوه قضاییه استان اصفهان بیان کرد: استقبال همکاران از انتخابات امروز بسیار خوب و مساعد بود و نتیجه انتخابات از مرکز تهران به اطلاع منتخبین و هیات مدیره خواهد رسید.

جمالیان در خصوص تعداد نفرات کاندید در انتخابات گفت: از میان ثبت نام کنندگان ۴۵ نفر به عنوان کاندید تایید شدند و در نهایت ۹ نفر از میان منتخبین به عنوان عضو مستقیم هیات مدیره هستند، ۲ نفر عضو علی البدل و ۲ نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب می‌شوند.

او در مورد وظایف هیات مدیره و بازرسین وکلای قوه قضاییه عنوان کرد: هیات مدیره امور اداری مربوط به وکلا و کارآموزان را از زمان جذب کارآموز انجام می‌دهند و وظیفه آموزش کارآموزان وکالت و کار‌های روزمره اداری نیز به عهده هیات مدیره است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.