پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی خوبی را از سوی هر ۲ تیم شاهد باشیم و پرسپولیس برنده‌ی آن باشد.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار روز پنج‌شنبه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: امیدوارم که بازی به خوبی را شاهد باشیم، معمولا بار روانی که در این دیدار است کیفیت بازی را پایین می‌آورد، اما پیش بینی من این است که به امید خدا پرسپولیس برنده می‌شود. پرسپولیس در بازی با استقلال نتیجه را ۶ بر صفر برده است ممکن است این بار هم ۵ بر یک ببریم.

او با اشاره به نبودن دیاباته در تیم استقلال افزود: واقعیت این است که بازی، چون استرس زیادی دارد کیفیت خوبی نخواهد داشت و خیلی ازبازیکن‌های بزرگ‌تر از دیاباته نیز تحت تاثیر استرس هستند و معمولا کیفیت پایین می‌آید در پرسپولیس نیز اکنوع شجاع خلیل زاده را با اینکه بازیکن موثری برای ما محسوب می شود را در اختیار نداریم، ولی خوشبختانه پرسپولیس نیمکت خوب و قوی دارد و دست مربی باز است، در مجوع امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

پنجعلی با بیان تقابل اندیشه‌های یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی افزود: از نظر من یحیی گل محمدی به مراتب با تجربه‌تر از فرهاد مجیدی است و تاکنون در تیم هایی که کار کرده موفق بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار