پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:فرهاد تجربیات بالایی در دربی‌ها دارد و او این بار با قامت سرمربی می‌تواند از پس دربی بر بیاید.

نصرالله عبداللهی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال تهران این روز ها شرایط خیلی خوبی دارد و تیم بهتری نسبت به حریف خواهد بود و برای همین کف ترازو به سمت استقلالی ها سنگینی می کند. بچه ها و کادر فنی در چند بازی اخیر نشان دادند که با یکدیگر هماهنگ شدند و بهترین ها را می توانند برای استقلال رقم بزنند .

او ادامه داد: تیم استقلال شانس برد بیشتری دارد و به عنوان یک استقلالی امیدوارم تیم محبوبم برنده دربی باشد و به موفقیت برسد.

او درباره نبود دیاباته در دربی گفت: با اینکه دیاباته به دلیل مصدومیت در بازی نیست اما ارسلان مطهری در بازی ها نشان داده که توان گلزنی بالایی دارد و انگیزه این بازیکن باعث می شود تا او به همراه مهدی قائدی و مرتضی تبریزی جای خالی دیاباته را پر کنند .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در دربی پیش رو بیان کرد: به نظرم دربی پیش رو زمان خوبی است تا فرهاد مجیدی سرمربیگری اش را نشان دهد و باید بگویم فرهاد تجربیات بالایی در دربی ها دارد البته شاید او در قالب بازیکن و کاپیتان در دربی های گذشته بوده اما او این بار با قامت سرمربی می تواند از پس دربی بر بیاید . همچنین مجید نامجو مطلق هم از استقلالی های با تجربه ای است که در دربی های پیشن بوده و اکنون در نقش مربی می تواند دربی پیش رو با موفقیت پشت سر بگذارد .

عبداللهی درباره نبود دیاباته در دربی گفت :با اینکه دیاباته به دلیل مصدومیت در بازی نیست اما ارسلان مطهری در بازی ها نشان داده که توان گلزنی بالایی دارد و انگیزه این بازیکن باعث می شود تا او به همراه مهدی قائدی و مرتضی تبریزی جای خالی دیاباته را پُر کنند.


بیشتر بخوانید: شیخ دیاباته در لیگ قهرمانان آسیا غایب است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۷:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چی میگی حاجی،مگه کیسه میتونه حریف ارتش سرخ بشه پرسپولیس سرور استقلاله
آخرین اخبار