اعضای شورای شهر تهران باغ بودن یا نبودن ۱۴ پلاک ثبتی را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی در دستور کار یکصدو نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه برگزار شد، قرار گرفت.

بررسی پلاک ثبتی۷۲/۱۶۲۶/۳۰ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۳ رای با باغ بودن آن موافقت کردند. این پلاک به مساحت۸۴۰ متر مربع در محدوده سعادت آباد در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۲۱۱ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۶ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۱۲۲۰ در محدوده خیابان دربند در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۷۲/۱۲۸۰/۱ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۱ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۷۵۰ متر در محدوده سعادت آباد در منطقه ۲ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبت ۱۳/۱۵۳۰۳/۲۴ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۹ رای موافق رای به باغ نبودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۲۷۶۰ در محدوده فرمانیه در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۱۲۲/۲۱۹ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۶ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۵۴۵۰ در محدوده جنت آباد در منطقه۵ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۴۲/۴۷۷۳ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۵ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۵۸۶ متر در محدوده پاسداران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۱۲۱/۱۰۳/۱ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۸ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در محدوده سیمون بولیوار در منطقه ۵ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۵۹۴/۵۸/۲، ۵۹۴/۵۷/۲، ۵۹۴/۷۲/۱ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۰ رای موافق رای به باغ نبودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۵۹۴متر در محدوده مقدس اردبیلی در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۶۹/۱۹ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۴ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۴۸۴ متر در محدوده درکه در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۲۸/۵۳۷۴/۱ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۷ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۱۲۱۳ متر در محدوده نوبنیاد در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۴۲/۵۳۷۴/۱ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۵ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۵۶۸ متر در محدوده حسین اباد در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۳۷۱۴/۱۵/۱ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۱ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۱۱۹۷ متر در محدوده میدان تجریش در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۴۸/۹۰۵۵/۳۴،۳۵،۳۶ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۵ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۳۱۲ متر در محدوده مجیدیه شمالی در منطقه ۴ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۳۷/۴۵۰۳/۱ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۶ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۱۲۳۹ متر در محدوده پاسداران در منطقه ۳ واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار