بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری ۲۹ سارق حرفه‌ای /مرگ پاکبان در حادثه رانندگی در یزد/ سوداگران مرگ در دام پلیس

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مأموران انتظامی شهرستان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اقدام به جمع‌آوری معتادان تابلو به ولگرد کردند.

نصیری افزود: در طول اجرای این طرح به صورت منسجم و در چند عملیات در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد، ۶۶ نفر معتاد تابلو دستگیر شدند.

نصیری با بیان اینکه معتادان پس از جمع آوری به مراکز بازپروری معرفی شده و اقدامات قانونی از سوی مراجع قانونی صورت گرفته است، افزود: اجرای این طرح و رضایتمندی را پی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارد.

 پاکبان یزدی  جان باخت

سرهنگ زارع  سرپرست پلیس راهور استان یزد  گفت: صبح امروز یک پاکبان  در خیابان شهید مطهری و در چند قدمی شهرداری مرکزی یزد، به علت برخورد با خودرو جان خود را از دست داد.

او افزود:  راننده خودرو نیز بلافاصله پس از برخورد با این پاکبان فراری شده و از انتقال پاکبان به بیمارستان خودداری کرده است.

سرهنگ زارع  ادامه داد: دوربین‌های سطح شهر، خودرو را شناسایی کرده و راننده تحت تعقیب است.

او با اشاره به نبود آموزش لازم پاکبان‌ها، برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی، گفت: هماهنگی با پلیس راهور و همچنین استفاده از لباس‌های مناسب و شب نما و علائم کافی برای فعالیت پاکبانان ضروری است.

سرپرست پلیس راهور استان یزد افزود: این پاکبان به دلیل برودت هوا از لباس مناسب برای فعالیت در تاریکی برخوردار نبود و ۲ متر با جدول فاصله داشت.

دستگیری ۲۹ سارق  حرفه ای در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد طرح مبارزه با سرقت را اولویت کاری کاهش کنترل سرقت، در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با تلاش مأموران پلیس طی هفته گذشته تعداد ۲۹ نفر سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷۲ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه متهمان دستگیر شده همگی روانه دادسرا شدند از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با تحقق یاری کنند.

 دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ در یزد

سرهنگ علی افخمی  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ یزد دو نفر از سوداگران مرگ را هنگام جابجایی ۴۳‌کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

او افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر استان یزد در حین گشت زنی در محور یزد_طبس حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

سرهنگ افخمی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی پراید مقدار ۴۳ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: در این عملیات دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار