مهم‌ترین حوادث امروز دو شنبه ۷ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل‌های برق در میبد تا توقیف خودرو سواری با ۱۸۷ کیلو تریاک در یزدسرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی میبد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان میبد، شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: کار آگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو سارق حرفه‌ای سیم برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ  موسوی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهرستان میبد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب امنیت پایدار خواهد شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

جمع آوری ۴۰ نفر معتاد ولگرد در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اقدام به جمع آوری معتادان تابلو و ولگرد کردند.

سرهنگ نصیری افزود: در طول اجرای این طرح که به صورت منسجم و در چندین مرحله در نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا درآمد تعداد ۴۰ نفر معتاد تابلو دستگیر شدند.

او با اعلام اینکه معتادان پس از جمع آوری به مراکز بازپروری معرفی شده و اقدمات قانونی از سوی مراجع صورت گرفته است، ادامه داد: اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

نصیری در پایان با بیان اینکه اکثر سرقت‌ها و جرائم از سوی معتادان صورت می‌گیرد از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

خودرو سواری با ۱۸۷ کیلو تریاک در یزد توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزدگفت: با توقیف یک دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی یزد ۱۸۷ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از خبری در خصوص تردد خودرو قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان مطلع شدند.

افخمی افزود: با کسب این خبر بلافاصله تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تشکیل و ضمن ردگیری مسیر حرکت قاچاقچیان خودرو سواری آن‌ها را در محور مهریز_یزد شناسایی و آن را متوقف کردند.

او ضمن اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ، گفت: در بازرسی از این خودرو که از شرق کشور عازم تهران بود ۱۸۷ کیلو تریاک شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

منصوری افزود: یک تیم ویژه از ماموران انتظامی پس از چندین روز تلاش شبانه روزی سرانجام موفق به شناسایی هشت نفر از سارقان اماکن خصوصی شدند و با هماهنگی مقام قضائی سارقان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی‌های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کردند.

منصوری ادامه داد: در بازرسی ماموران از مخفیگاه سارقان مقداری اموال مسروقه کشف و با دعوت از مالباختگان اموالشان به آن‌ها تحویل و در این رابطه صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد ۱۷ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در پایان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند از شهروندان خواسته منظور پیشگیری از جرایمی نظیر سرقت ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و محافظتی از قبیل دوربین مداربسته، در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف اماکن خصوصی بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار