به مناسبت دهه مبارک فجر جدیدترین کتاب‌های تولیدی استان کردستان با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مدیریت کسب و کار در محل کتابخانه‌های عمومی کردستان رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه رونمایی از جدیدترین کتاب‌های تولیدی استان که به همت کمیته هنری ستاد دهه فجر در محل کتابخانه‌های عمومی کردستان برگزار شد، چاپ کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از مولفه‌های رشد هر جامعه به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی اعلام کرد.

او افزود: باید در کنار چاپ آثار فاخر، فرهنگ‌سازی مناسب برای روی آوردن جوانان و آحاد جامعه به خواندن کتاب انجام گرفته و کتاب‌های متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی توسط نهاد‌های ذی‌ربط و رسانه‌ها به مردم معرفی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه اسلام اهمیت زیادی برای کسب و علم و دانش قائل است، گفت: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته رویش‌های زیادی در حوزه‌ها علمی، ادبی، اجتماعی و سایر موضوعات با خود به همراه داشته است.

او بیان کرد: رشد آثار فاخر ادبی و تولیدات علمی از جمله رویش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی در کردستان است.

سادات بیان کرد: در دهه فجر امسال ده‌ها مجموعه کتاب از جمله "فرزند کردستان"، "ساعت هفت" و منظر ممنوع" در استان رونمایی می‌شود که در تمام این کتاب‌ها به موضوع انقلاب و دفاع مقدس توجه ویژه شده است.

گفتنی است؛ در پایان جدیدترین آثار تولیدی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مدیریت کسب و کار رونمایی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.