رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: نمایش فیلم سینمایی سرخ پوست فردا در شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: چهارشنبه این هفته ۱۶ بهمن ماه اکران و نمایش فیلم سینمایی "سرخ پوست" در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برپا می‌شود.

او افزود: خلاصه‌ای این فیلم سال ۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه‌ی شهر در حال تخلیه است و سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند.

بایزیدی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان مهاباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد: علاقمندان برای حضور و نمایش این فیلم می‌توانند ساعت ۳ و نیم عصر مراجعه و حضور برای عموم رایگان است.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد اظهار داشت: سرخ‌پوست فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۱۳۹۷ است و این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۸ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

بایزیدی گفت: انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و ... آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.