نخستین جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان مهاباد با محوریت بیماری ویروس کرونا تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در نشست جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان مهاباد با محوریت بیماری ویروس کرونا گفت: تا کنون هیچ گونه گزارشی از وجود این ویروس در کشور مشاهده نشده است.

امیر بهزاد، هدف اصلی ازتشکیل این جلسه را بررسی توانمندی‌های درمانی شهرستان، لزوم آموزش راه‌های پیشگیری از انتشار این ویروس و همچنین آشناسازی گروه‌های مختلف جامعه با موارد پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس اعلام کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مورد مثبتی از مبتلا شدن به این بیماری در سطح شهرستان، استان و کشور مشاهده نشده است.

دفتری راد، رابط مدیریت بحران شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد هم در این نشست، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان آماده شده است گفت: برای آمادگی علیه ویروس کرونا مقرر شده بر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزوده و عمل‌های اکتیو کنسل و بیماران شفا یافته ترخیص شود.

خشایار صنعتی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان مهاباد نیز دراین نشست بر پیگیری اخبار دقیق درباره این بیماری از منابع رسمی و معتبر تأکید کرد.

طرح بیماری کرونا در جلسه ماهانه پزشکان شاغل در شبکه، آموزش پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی، اطلاع رسانی به مردم و استفاده از آخرین یافته‌های علمی مبارزه با این بیماری از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.