فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان گفت:اجازه نخواهیم داد امنیت مردم به خطر بیفتد.

اجازه نخواهیم داد امنیت مردم به خطر بیفتد

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سردار شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در یادواره شهدای نیروی انتظامی گفت:در۸ سال دفاع مقدس از تمامی اقشار جوانان، نوجوانان و میانسالان حضور داشتند.

او افزود: کسانی که جنگ را درک کرده اند خاطرشان هست که در قالب بسیج ، سپاه و ارتش و نیروی انتظامی همه دست به دست هم دادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیفتد.

سردار شجاع بیان کرد:درکنار همه‌ی نیرو‌ها مسلح؛ نیروی انتظامی به شرح وظیفه‌ی خود برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب برای حفظ امنیت عمومی در همه نقاط کشور حضور دارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: حضور همرزمانمان از نقطه‌ی صفر مرز تا کویر طبس به جهت حفظ آرامش و امنیت است تا به ارزش‌های نظام و انقلاب خدشه‌ای وارد نشود.

او عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد امنیت مردم به خطر بیفتد؛ چرا که راه همرزمان شهیدمان ادامه داردو همه مسئولیت داریم تا در این نظام ادامه دهنده‌ی راه امام راحل باشیم.

سردار شجاع تصریح با بیان اینکه باید بدانیم چه خطراتی در کمین نظام و سرمایه‌های نظام است، بیان کرد: دشمن امروز پس از چهل سال تحمیل جنگ ، فشار اقتصادی و تهاجم فرهنگی؛ نتوانسته است ملت را به زانو دربیاورد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.