پس از مدت‌ها وجود مشکل در بازی Fallout ۷۶ مسئولین شرکت بتسدا تصمیم گرفتند تا با انتشار بسته الحاقی جدید، پس از حذف ایرادات بازی، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Fallout 76 از روز اکران خود همواره با مشکلات مختلفی مواجه بود. اما شرکت بتسدا وعده‌ای مناسب برای آن دسته از طرفداران که تا امروز به این بازی وفادار مانده‌اند در نظر دارد. بسته الحاقی Wastelanders قرار است تا به بسیاری از مشکلات بازی پایان دهد و در صحبت‌های اخیر مسئولین شرکت بتسدا نیز جزئیات جدیدی از این عنوان منتشر شده است. سخنگوی این پروژه در طی صحبت‌های خود اشاره کرد که بسته الحاقی جدید این قابلیت را در اختیار کاربران می‌گذارد که در بازی با فرقه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند و به آن‌ها بپیوندند.

قابلیت‌های جدید بازی

به گفته سخنگوی این شرکت بسته جدید بازیکنان را از یکغریبه به یک عضو اصلی در فرقه‌های داخل بازی تبدیل می‌کند و این افراد می‌توانند جوایز و عنوان‌های مختلفی را در این مسیر کسب کنند. این گروهک‌ها به صورت پیش‌فرض نسبت به بازیکن بدبین هستند و به او اعتماد ندارند و این اعتماد با گذر زمان شکل می‌گیرد. تاثیر گذارترین عملیات برای جذب اعتماد هوش‌های مصنوعی بازی آن است که اطلاعات جدید درباره دشمنان آن‌ها در اختیارشان بگذارید. جایگاه فرد دربین گروهک‌های داخل بازی می‌تواند عناوین مختلفی برخوردار باشد. از این عوانین می‌توان به دشمن، غریبه، متفق و دوست اشاره کرد.

معرفی بسته الحاقی جدید Fallout 76

زمانی که فرد در این فرقه‌ها به شهرت بالایی برسد، یک پیام از سوی بازی میزان محبوبت شخص را به او نشان می‌دهد. برای مثال انجام دادن یک ماموریت بسیار سخت مقدار زیادی محبوبیت شخص را افزایش می‌دهد. گفتنی است که در طول فعالیت با فرقه‌های مختلف، تصمیم‌گیری‌ها و ماموریت‌های روزانه نیز بر روی شهرت افراد به میزان کمی تاثیر می‌گذارند. زمانی که محبوبیت افراد افزایش یابد برخورد مردم که در فرقه و شهر خاص وجود دارند گرمتر می‌شود و فروشنده‌ها محصولات بهتری را در اختیار شما می‌گذارند. گفتنی است که افراد با خاتمه دادن قسمت داستانی این بسته الحاقی می‌توانند به فروشندگان بیشتری دسترسی پیدا کنند و همچنین نقشه‌های مختلف از فرقه‌های متفاوت را بخرند. شرکت بتسدا همچنین اعلام کرد که یک تریلر از این عنوان را در تاریخ ۴ فوریه منتشر خواهند کرد.

 


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه خودرویی جدید برای جشن صد سالگی مزدا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار