فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: پیگیری مطالبات مردمی اصلی‌ترین اولویت کاری پلیس است.

پیگیری مطالبات مردمی اصلی‌ترین اولویت کاری پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: پیگیری مطالبات مردمی اصلی‌ترین اولویت کاری پلیس است و خدمت به مردم بالاترین و ارزشمندترین اعمال انسانی و مایه سرافرازی کارکنان انتظامی می‌باشد.

او ادامه داد: قطعا امنیت، لازمه حفظ استقلال یک نظام، پیشرفت و توسعه در همه ابعاد است و اگر امنیت در یک جغرافیای خاص نباشد همه دستاورد‌های اجتماعی از جمله توسعه اقتصادی نمی‌تواند محقق شود.

مهدیخانی اصلی‌ترین رسالت پلیس را افزایش احساس امنیت و رضایتمندی عموم دانست و بیان کرد: نتیجه و حاصل تمام مأموریت‌های انتظامی جلب رضای خداوند و رضایتمندی مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان ما بوده و ما باید در خدمت رسانی به آن‌ها و جلب رضای خدا با تمام توان تلاش کنیم و پیگیری مطالبات مردمی را مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت کاری خود قرار دهیم.

او با بیان اینکه تامین امنیت بر عهده یک سازمان یا قشر خاص نیست، مطرح کرد: از عموم مردم خواستاریم تا با همکاری و تعامل بیش از پیش با پلیس، امنیتی مثال زدنی در سطح شهرستان برقرار کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.