روغنی گلپایگانی گفت: استعفای خود را نوشته و به دولت تقدیم کردم، اما از آنجایی که شرکت هپکو در دوران گذار بوده و من به تصمیم دولت احترام قائل بودم، فعلا در سکان مدیریت نشسته ام.

استعفا دادم، ولی به احترام دولت ایستادم / شرایط هپکو تغییری نکرده استابوالفضل روغنی گلپایگانی، مدیر عامل شرکت صنعتی هپکو در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به خبر استعفای خود گفت: من استعفای خود را نوشته و به دولت تقدیم کردم اما از آنجایی که شرکت هپکو در دوران گذار بوده و من به تصمیم دولت احترام قائل بودم، فعلا در سکان مدیریت نشسته ام.

این مقام مسئول تاکید کرد: ماندم تا دوران گذر سپری شود؛ یعنی از بخش خصوصی به دولتی انتقال و مشکلات بر طرف شود سپس مجدد به بخش خصوصی واگذار شود. فعلا مدیریت هپکو به دست سازمان خصوصی سازی است.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت هپکو پس از اتفاقات تلخ گذشته به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است. هم اکنون  این شرکت در دوران گذار است.
بیشتر بخوانید: مهمترین خواسته کارگران هپکو چیست؟ / استاندار مرکزی: مشکل هپکو با یک راه حل انقلابی قابل حل است

روغنی گلپایگانی بیان کرد:  ۴۵ روز گذشته معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای تاکید کردند که  دوران گذار شرکت هپکو باید طی ۲ هفته تعیین تکلیف  شود. یعنی باید سهام فروخته و یا واگذار شود، اما محقق نشده است.

مدیرعامل شرکت هپکو بیان کرد: هم اکنون وزارت راه و شهرسازی، استاندار مرکزی، وزرا و ... بسیار تلاش کردند، ولی هنوز مشکلی در هپکو هل نشده است.

وی در پایان بیان کرد: حتی بانک ملی علی رغم مصوبات قبلی، هنوز پرداختی انجام نداده است بنابر این شرایط هپکو تا دوره انتقال از بخش خصوصی به دولتی که قرار بود ۲ ماه گذشته انجام شود، ولی این اتفاق نیفتاده است. در آینده یکی از سازمان وزارت صمت عهده دار مدیریت هپکو خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار