معاون پشتیبانی و مالی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: امروز، دوشنبه ۱۴ بهمن ماه، جشن شیر در مدارس این شهرستان برگزار شد.

هوشنگ فردی پور معاون پشتیبانی و مالی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف آگاهی بخشی از مزایای مصرف روزانه شیر و نقش آن در افزایش کیفی سلامت، آموزش و پرورش این شهرستان، امروز، دوشنبه ۱۴ بهمن ماه اقدام به برگزاری جشن شیر نمود.

او در ادامه به جایگاه شیر در طب اسلامی و ارتباط آن با افزایش طول عمر اشاره کرد و افزود: با نگاهی به احادیث و سیره معصومین علیهم السلام در می‌یابیم برای داشتن عمری طولانی راهی جز عمل به دستورات دین مبین اسلام در رعایت بهداشت و سلامت نداریم.

جشن شیر در مسجدسلیمان برگزار شد

در ادامه این مراسم، اسکندر کاشانی کارشناس شیر مدارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: شیر مدارس بصورت رایگان، ۳ روز در هفته در سطح مدارس ابتدایی و دبیرستان‌های دوره اول متوسطه اعم از دولتی و غیر انتفاعی توزیع می‌گردد.

جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان که در این مراسم در توزیع شیر بین دانش آموزان حضور داشت، بیان کرد: این حرکت نشان از اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان و توصیه به مصرف شیر روزانه دارد.

جشن شیر در مسجدسلیمان برگزار شد

او ادامه داد: امیدوارم فرزندان مسجدسلیمان با رعایت بهداشت مصرف مواد غذایی و دقت ویژه مدیران مدارس در موضوع سلامت دانش آموزان، در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های برتر سلامت در شمال خوزستان تبدیل گردد.

براساس این گزارش؛ پیش از آغاز مدارس، به پیشنهاد مظفری رییس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان و موافقت جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش به پاس زحمات مدیر آموزشگاه شاهد امام رضا (ع)، ناصر مدملی به عضویت افتخاری پیشتازان برگزیده شد و نشان پیشتازی توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان به او اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.